ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

کندن و سوراخ کردن زمین در بازی پابجی موبایل در به روز رسانی ۲۹.۱ ارائه شد، ازیکن می‌تواند با پرتاب نارنجک یا بمب و یا ترکاندن وسایل نقلیه در زمین سوراخ ایجاد کرده و از آن استفاده استراتژیک کند
بروزرسانی:
ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

کندن و انفجار سطح زمین توی پابجی؟ مگه چنین چیزی توی پابجی داریم؟ بله ما در مورد به‌روزرسانی نسخه 29.1 صحبت می کنیم. با اضافه شدن ویژگی جدید "زمین قابل تخریب" به نقشه Rando، بازیکنان در این نقشه در زمان بازی شیوه بازی نوینی رو تجربه خواهند کرد. بازیکنان می توانند پس از سوراخ کردن زمین از تاکتیک‌های استراتژیک بازی کردن مانند پنهان شدن و سنگر گرفتن استفاده کنند، همچنین میتونن از بمب‌های انفجاری روی زمین و همچنین در برابر دشمن استفاده کنن.

در این بروزرسانی شما میتونید با استفاده از کلنگی که به تازگی به بازی افزوده شده و یا بمب‌های پرتابی و ترکوندن ماشین و موتور‌ها زمین رو تا ژرفای 1.3 سوراخ کنید و از سوراخ ایجاد شده در زمین به عنوان پناهگاه یا سنگر استفاده کنید.

چه بخش‌هایی از زمین قابل کندن و خراب کردنه

یکی از بازیکنان حرفه‌ای پابجی به نام Tythonic S.R در این ویدیو یوتیوب به بررسی این ویژگی جدید پرداخته که نقد و بررسی اون رو در ادامه خواهیم داشت.
می‌دونستید که نقشه RANDO به راحتی قابل تخریب و کندنه؟ برای کندن یا سوراخ کردن زمین اول از همه، باید بررسی کنید که بخشی که میخواین اون رو کنده کاری کرده یا سوراخ کنید امکان این کار رو داره یا نه چون این ویژگی روی همه چیز جواب نمیده.

اما شما میتونید بخش‌هایی از زمین که قابل حفر به نظر میرسن رو قابل تخریب و کندن در نظر بگیرید! به خصوص اگر بخش موردنظرتون پوشیده از خاک یا چمن باشه، امکان کندنش بالاتره.

از سوی دیگه باید این نکته رو یادتون باشه که بدنه‌ی کوه، سنگ یا بتن قابل تخریب و سوراخ‌کاری نیست، و فرقی هم نمیکنه که چقدر سخت تلاش کنید اون رو سوراخ کنید، نتیجه نمیده!

در زمین چاله بکنید و زمین رو سوراخ کنید!

حالا، بپردازیم به اینکه چطور میتونین زمین رو خراب کنین و یا یه سوراخ توی اون کنده کاری کنین. خب نخستین چیزی که به ذهنتون میاد بدون شک استفاده از نارنجک یا همون نید هستش، با استفاده از این جنگ افزار که کاربرد اصلی اون تار و مار کردن دشمنان هست، میتونین زمین رو هم سوراخ کنین! البته نارنجک تنها بمب دستی نیست که میتونه زمین رو سوراخ کنه، با استفاده از بمب C4، خمپاره یا Panzerfaust هم میتونین زمین رو تخریب کنید. اما هنوز تموم نشده و شما میتونید با ترکوندن ماشین و موتور هم زمین رو تخریب کنید و توش سوراخ درست کنید!

و در پایان یک ابزار دستی تازه هم به این زمین افزوده شده که به شکل کلنگ کارگران معدن هستش! شما با این ابزار میتونید زمین رو مثل یه خوره بکنید و توش سوراخ درست کنید! البته که میتونید از اون به عنوان سلاح کوتاه برد هم استفاده کنید اما استفاده از اون برای کندن چاله در زمین اونهم بدون صدا و یواشکی رو میشه بهترین کاربردش دونست!

لذت بیشتر پابجی موبایل با خرید یوسی

برای افزایش هیجان پابجی موبایل پیشنهاد می‌کنیم خرید یوسی رو امتحان کنید، یوسی واحد پول درون برنامه‌ای پابجی موبایل میتونه تجربه شما رو دلچسب‌تر کنه. با داشتن یوسی می‌تونید به آیتم‌های ویژه، اسکین‌های زیبا و بتل پس‌های ویژه دسترسی پیدا کنید. بسته‌های یوسی بر اساس تعداد یوسی و آیتم‌های جانبی که ارائه می‌کنند دسته‌بندی شدن و از نظر قیمت و کارایی برای بیشتر کاربران با بودجه ها و نیاز های گوناگون مناسب هستند.

سخن پایانی

ویژگی کندن زمین با اینکه خیلی جذابه ولی به دلیل اینکه جدید و نوپا هست هنوز در همه نقشه‌های پابجی در دسترس نیست و همچنین فقط در پابجی کامپیوتر در دسترسه و هنوز در پابجی موبایل اضافه نشده. بی صبرانه منتظریم شرکت سازنده این ویژگی رو در نسخه موبایل هم اضافه کنه چرا که به جذابیت بازی کمک می‌کنه. 

منبع خبر: کرفتون

آناهیتا

گیمر، دوستدار حیوانات و گل‌ها، عاشق ایران و ساکن کرج. این روزا که دنیای بازی ها از همیشه جذابتر و هیجان انگیز تره، من براتون از بازی که عاشقشم یعنی پابجی موبایل می‌نویسم.

تازه ترین نوشته های وبلاگ

تازه‌ترین‌ها

آخرین اخبار و آموزش پابجی را بخوانید

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

کالاف دیوتی موبایل یکی از پرهوادار ترین بازی‌های تیر اندازی و جنگ در دنیای موبایل است که با گرافیک باکیفیت، گیم‌پلی پرسرعت و هیجان‌انگیز و حالت‌های بازی گوناگون، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان آورده است. در این راهنما به بررسی جامع این بازی محبوب می‌پردازیم و به پرسش‌هایی همچون تاریخچه، ویژگی‌ها، نحوه بازی و نکات مهم برای موفقیت در آن پاسخ داده خواهیم داد.

 حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

هیچ پلیری دوست نداره با چیزی به اسم لگ و کند شدن بازی روبرو بشه و این موضوع برای هر گیمری حکم کابوس رو داره! ما در این راهنما به دلایل کند و لگی شدن و یا بسته شدن خودکار پابجی موبایل می‌پردازیم و در پایان چند راهکار برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

با بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل آشنا شوید و در میدان نبرد و شرایط جنگی متفاوت اسلحه مناسبی از میان سلاح های دوربرد، کوتاه برد و اتوماتیک انتخاب کنید

آموزش تغییر اکانت مهمان به اکانت همیشگی در پابجی موبایل

آموزش تغییر اکانت مهمان به اکانت همیشگی در پابجی موبایل

پابجی موبایل دارای دو حالت بازی است که یکی حالت مهمان و دیگری حالت اکانت ثبت شده است، در زمان نصب بازی اگر گزینه اکانت مهمان را زده باشید در بازی با یک سری محدودیت‌ها روبرو می‌شید برای رفع اون‌ها باید اکانت خودتون رو با یکی از پلتفرم‌های توییتر یا فیسبوک یا گیم سنتر اپل و یا گوگل پلی استور وصل کنید، انجام این کار باعث میشه امنیت اکانتتون بالاتر بره از ویژگی‌های بازی مثل درخواست ارسال کردن و خرید یوسی بهره‌مند شید