بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

با بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل آشنا شوید و در میدان نبرد و شرایط جنگی متفاوت اسلحه مناسبی از میان سلاح های دوربرد، کوتاه برد و اتوماتیک انتخاب کنید
بروزرسانی:
بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

همه گان‌های پابجی موبایل دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که هرکدام را برای موقعیت های گوناگون مناسب یا نامناسب می کند. در این نوشته، به بررسی بهترین اسلحه های پابجی موبایل در دسته بندی های متفاوت می پردازیم تا بتوانید با آگاهی کامل بهترین یار را در نبردهای نفس گیر انتخاب کنید.

انتخاب اسلحه مناسب در زمان و نقشه مناسب نکته کلیدی در پیروز شدن یا نشدن شما در بازی است. برای همین بهتر است برای شروع بازی از ویژگی‌های برتر هر اسلحه در شرایط گوناگون آگاه باشید تو در نهایت به Winner Winner Chicken Dinner برسید!

بررسی دسته بندی اسلحه ها در پابجی موبایل

در پابجی موبایل اسلحه‌های مختلفی با ویژگی‌های خاص وجود دارد که هر کدام برای موقعیت‌های گوناگون و سبک بازی هر بازیکن مناسب هستند. اسلحه‌های دوربرد مانند AWM و Kar98 به دلیل دقت و قدرت بالا برای فاصله‌های دور مناسب تر بوده و مناسب سبک بازی اسنایپر هستند. همچنین اسلحه‌های کوچک شهری مانند UMP45 یا UZI نیز به دلیل سرعت بالا و چابکی در  فاصله‌های نزدیک و رخ به رخ شدن با دشمن مناسب ترند.

از اونجایی که هر گان دارای ویژگی‌های خوب و بد خودش هست، انتخاب درست می‌تونه مسیر بازی رو تغییر بده و در چینش استراتژی بازی به شما کمک کنه. برای نمونه اگه در قسمت اسکول مپ انگل باشید UZI گان بهتری نسبت به AWM تک‌تیر هست، ولی اگه از فاصله دور دشمن می‌پایید قطعا AWM به دلیل داشتن قدرت بالا، دقت در شلیک و امکان تنظیم اسکوپ گزینه بهتریه.

نکته حرفه‌ای: بازیکنایی که روند تهاجمی رو بیشتر میپسندن با اسلحه‌های اتوماتیک مانند M416 و UZI راحت‌ترن و بازیکنانی که سبک بازی صبورانه دارن و یا کمپر هستن گزینه‌های دیگه مثل اسنایپ براشون مناسب تره.

بهترین اسلحه‌های اتوماتیک

بهترین اسلحه‌های اتوماتیک پابجی

اسلحه‌های اتوماتیک به دلیل قدرت و دقت بسیار بی‌نظیر و امکان استفاده در تمامی شرایط دور و نزدیک صل کار بازی به حساب میان و بدون اونا بازی بی‌معنیه! در ادامه نگاهی خواهیم داشت به دو اسلحه دوست داشتنی اتوماتیک.

M416: انتخاب همه

میشه با اطمینان گفت هیچ بازیکنی در پابجی نیست که ام فور رو دوست نداشته باشه، این علاقه به دلیل کارایی بالا در شرایط متفاوت، میزان دمیج خیره کننده و لگد یا ریکویل قابل کنترل هستش که این گان رو برای حرفه‌ای‌ها و تازه کارا به یک گزینه ایده‌آل تبدیل کرده.
این اسلحه نسخه‌ای آپگرید شده با قدرت و دقت بالاتر به نام ام فور یخی داره که می‌تونید اون رو با خرید یوسی به دست بیارید.
با اتچمنت‌هایی مانند اسکوپ، گریپ یا دسته، خشاب بزرگ و خفه‌کن حرفه‌ای میشه این اسلحه رو در شرایط جنگی مختلف دور و نزدیک استفاده کرد و از به زمین افتادن دشمنان لذت برد.
بهترین ستاپ: اکستندد مگ + خفه‌کن صدا + اسکوپ 6x

AKM: دنیایی از قدرت در دستان شما

کلاشنیکف یا ای کی ام نسبت به ام فور سنگین‌تره و برای بازیکنایی که بتونن لگد اون رو تحمل کنن بهترین گزینه است. با داشتن دمیج بالا با هر گلوله، ای کی ام یکی از کشنده ترین سلاح‌های پابجی موبایله و تنها نقطه ضعف اون رو میشه لگد سنگینش دونست که برای کنترل کردنش باید تمرین کرد.
بهترین ستاپ: اکستندد مگ، خفه‌کن نور یا صدای شلیک و اسکوپ 2x یا 4x

هر دوی این اسلحه‌ها در میدان نبرد می‌درخشند، فرقی نمی‌کنه توی خونه‌ای در پوچینکی باشید یا در فضایی باز در مپ ارنگل، در هر شرایطی استفاده درست از ویژگی‌های برتر این دو اسلحه بقای شمارو در بازی تضمین میکنه.
نکته حرفه‌ای: همیشه سعی کنید تچمنت‌های گوناگون رو امتحان کنید تا بهترین ستاپ برای سبک بازی خودتون رو پیدا کنید.

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید: آموزش تنظیمات کامل صدا در پابجی موبایل

بهترین اسلحه‌های برد نزدیک یا SMG

بهترین گان های smg پابجی، یو ام پی و یوزی

اس ام جی ها در فاصله‌های نزدیک و جنگ‌های شهری با رویارویی‌های بسیار و جاهای شلوغ بازی بدلیل سرعت شلیک بالا، سبک بودن و فراوانی در بازی بهترین گزینه هستند، در جایی که تک تک ثانیه‌ها اهمیت دارند SMG می‌تونن بازی رو زیر و رو کنن!

UMP45: ترکیبی از M4 و UZI

یو ام پی یکی از بهترین گان‌های بازیه که هر بازیکن با هر سبک بازی میتونه ازش استفاده کنه، وزن و لگد پایین، دقت بالا و میزان دمیج(آسیب) خیره کننده اون رو به یه اسلحه مرگبار تبدیل کرده. تنها نقطه ضعف یو ام پی رو میشه دوربرد نبودنش دونست، این گان برخلاف بیشتر SMG ها امکان تنظیم اسکوپ رو هم داره.
 بهترین ستاپ: اکستندد مگ، استاک و اسکوپ 2x

UZI: کابوس شهری

بذارید درباره یوزی اینطوری شروع کنیم، کابوس جنگ شهری در بازی پابجی موبایل به یوزی ختم میشه! اگر حرفه‌ای باشید یا حتی کمی تجربه داشته باشید می‌دونید که روبرو شدن با دشمنی که یوزی داره کار عاقلانه‌ای نیست.

شلیک تعداد زیادی گلوله در زمان بسیار کم و دقت بالا و سبک بودن اون، باعث شده تا یکی از مرگبارترین سلاح‌های تمام بازی‌های جنگی باشه و در فاصله یک پلک زدن می‌تونه  دشمنان رو ناک کنه!

نقطه ضعف: میشه گفت یوزی هیچ نقطه ضعفی نداره چرا که فقط برای میدان‌های نبرد نزدیک به نزدیک ساخته شده و به عنوان تفنگ مکمل استفاده می‌شه، برای نمونه در کنار ام فور یا awm.

بهترین ستاپ: اکستندد مگ + رد دات + استاک + خفه‌کن صدا

گان‌های نزدیک برد یا SMG در دوئل های رودر رو و شرایط جنگ نزدیک میتونن بسیار تاثیر گذار باشن و روند بازی رو دگرگون کنن! استفاده از این اسلحه ها آسونه و تجهیزات و گلوله شون به فراوانی در مپ‌های گوناگون پیدا میشه.

نکته حرفه‌ای: در بازی با یوزی و یو ام پی تلاش کنین که یک جا نمونین و از ویژگی سبک بودن اون‌ها نهایت رو ببرید.

اسلحه‌های اسنایپر دوربرد

بهترین تفنگ های اسنایپ پابجی، ای دبلیو ام و کار۹۸

یکی از استراتژی‌های پرطرفدار در پابجی موبایل بازی از راه دوره که مناسب‌ترین گان‌ها برای این کار سلحه‌های دوربرد هستن. این سلاح‌ها با داشتن قدرت بسیار زیاد و دقت بالا میتونن با یک شلیک روند بازی رو تغییر بدن، البته به کمک اتچمنت مناسب.

AWM: قهرمان از راه دور!

ای دبلیو ای ام یا ای دبل یکی از پرهوادار ترین گان‌های دسته اسنایپ ها در پابجی موبایله  که به دلیل برد بالا و قدرت بی‌نظیر شناخته می‌شوه. تنها یک شلیک دقیق این اسلحه برای از پا درآوردن انمی‌ها با بالاترین تجهیزات ایمنی کافیه
 این قهرمان رو به سختی می‌شه پیدا کرد و بیشتر در ایردراپ‌ها دیده می‌شه و همین موضوع به خواستی بودنش اضافه کرده. 
نقطه ضعف: این گان دو نقطه ضعف داره، یکی اینکه تیرش به سختی پیدا میشه و دوم اینکه بدون اسکوپ تقریبا کاربردی نداره.
 بهترین ستاپ: اسکوپ 8x و خفه‌کن صدا

Kar98k: قاتل کلاسیک

کار۹۸ یک گان تک تیر دوربرد مربوط به زمان جنگ جهانی دومه، گرچه میزان دمیج این اسلحه از awm کمتره اما فراوانی اون بیشتره و اگه خوش شانس باشید می‌تونید اونو پیدا کنید، یک یا دو شلیک دقیق با این اسلحه می‌تونه هر انمی رو از پا در بیار. 
این اسلحه از گلوله‌های ۷.۶۲ میلیمتری استفاده می‌کنه که با گلوله‌های akm یکیه بنابراین مشکل خشاب و تیر نخواهید داشت.
نقطه ضعف: دمج پایین‌تر نسبت به awm و نداشتن اسکوپ سرخود
بهترین ستاپ: اسکوپ 6x، خفه‌کن صدا

سخن پایانی

انتخاب تفنگ درست برای ر نقشه یا سبک بازی می‌تونن روی نتیجه بازی تاثیر بسیاری داشته باشه. هر اسلحه ویژگی‌های خوب و بد خودش رو داره که ما تلاش کردیم در این نوشته به برترین‌های انواع اون بپردازیم.

با اینکه یوزی برای جنگ‌های شهری بسیار مناسبه و کار ۹۸ گزینه خوبی برای سبک بازی به شمار میاد،  اما باید بگیم که هترین اسلحه پابجی موبایل اونی هست که شما باهاش راحت‌ترید و البته از توان کافی هم برخورداره!

باسپاس از now.gg

آناهیتا

گیمر، دوستدار حیوانات و گل‌ها، عاشق ایران و ساکن کرج. این روزا که دنیای بازی ها از همیشه جذابتر و هیجان انگیز تره، من براتون از بازی که عاشقشم یعنی پابجی موبایل می‌نویسم.

یوسی پابجی موبایل

تازه ترین ها

آخرین اخبار و آموزش پابجی را بخوانید

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

کندن و سوراخ کردن زمین در بازی پابجی موبایل در به روز رسانی ۲۹.۱ ارائه شد، ازیکن می‌تواند با پرتاب نارنجک یا بمب و یا ترکاندن وسایل نقلیه در زمین سوراخ ایجاد کرده و از آن استفاده استراتژیک کند

آموزش تغییر اکانت مهمان به اکانت همیشگی در پابجی موبایل

آموزش تغییر اکانت مهمان به اکانت همیشگی در پابجی موبایل

پابجی موبایل دارای دو حالت بازی است که یکی حالت مهمان و دیگری حالت اکانت ثبت شده است، در زمان نصب بازی اگر گزینه اکانت مهمان را زده باشید در بازی با یک سری محدودیت‌ها روبرو می‌شید برای رفع اون‌ها باید اکانت خودتون رو با یکی از پلتفرم‌های توییتر یا فیسبوک یا گیم سنتر اپل و یا گوگل پلی استور وصل کنید، انجام این کار باعث میشه امنیت اکانتتون بالاتر بره از ویژگی‌های بازی مثل درخواست ارسال کردن و خرید یوسی بهره‌مند شید

راهنمای کامل تنظیمات صدا در پابجی موبایل + بیشتر زنده بمانید!

راهنمای کامل تنظیمات صدا در پابجی موبایل + بیشتر زنده بمانید!

تا به حال به اهمیت بالای تنظیمات درست در بازی پابجی فکر کردین؟ انجام درست اون می‌تونه سرنوشت بازی رو براتون تغییر بده و یا در بی تاثیرترین حالت تجربه بازی بهتری رو بهتون بده.

چرا در بازی پابجی زود می‌میریم؟ +۵ استراتژی برای بیشتر زنده ماندن

چرا در بازی پابجی زود می‌میریم؟ +۵ استراتژی برای بیشتر زنده ماندن

قطعا برای شما هم سوال شده که چرا توی بازی پابجی موبایل زود میمیرین و شانستونو برای برنده شدن از دست میدین، پاسخ کوتاه به این پرسش رو میشه اینطور گفت: به بازی مسلط نیستید و یا اینترنت خوبی ندارید و سرعتتون پایینه یا شایدم بدون استراتژی بازی می‌کنید.