فعالسازی و استفاده از ویس چت در پابجی موبایل؛ راهنمای کامل

سریع‌ترین راه ارتباط با هم‌تیمی‌ها و آگاه کردن اون‌ها در پابجی موبایل استفاده از ویژگی ویس چت هست که میتونه در روند بازی تاثیر بسزایی داشته باشه. در این آموزش به چگونگی روشن و خاموش کردن ویس چت، انجام تنظیمات و راهنمای کامل استفاده از اون می‌پردازیم.
بروزرسانی:
فعالسازی و استفاده از ویس چت در پابجی موبایل؛ راهنمای کامل

ویس چت پابجی فقط یک راه ساده ارتباطی نیست بلکه می‌تونه در بازی شما تاثیر شگفت‌انگیزی داشته باشه.‌ این ویژگی برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان رو بسیار سریع و آسون می‌کنه تا در مواقع فوری بتونید اطلاعات رو خیلی سریع به هم‌تیمی هاتون بگید و در بازی هماهنگی ایجاد کنید. اگه تاحالا این ویژگی رو استفاده نکردین پیشنهاد می‌کنیم همین امروز چت صوتی پابجی رو امتحان کنین و مزه شیرین یک بازی تیمی هماهنگ و هیجان‌انگیز رو بچشید!

فعال کردن صدای ویس چت در پابجی موبایل

انجام این کار خیلی سادست و در چند گام خیلی آسون انجام می‌شه. بازی پابجی رو باز کنید و سمت راست پایین صفحه گزینه تنظیمات (Settings) رو بزنید، سپس به بخش Graphics & Audio را لمس کنید، سپس از گزینه‌ها بالا گزینه Audio را زده صفحه ره به بالا بکشید تا بخش Voice Chat نمایان شود، سپس دو گزینه کشیدنی Microphone و Speaker را تا آخر باز کنید.

نکته: توجه داشته باشید که پس از انتخاب گزینه Audio از بالا، صدارو میتونید در سه کیفیت متفاوت تنظیم کنید که تفاوت اونها رو در راهنمای تنظیمات صدا توضیح دادیم.

شما می‌تونید گزینه «فشردن برای گفتگو» یا Push To Talk رو هم روشن کنید، با روشن کردن این گزینه برای ارسال پیام صوتی در بازی باید دکمه میکروفون رو نگه دارید و اگر اونرو خاموش بذارید میکروفون شما در زمان ورود به بازی روشنه و فرقی نمیکنه چه در لابی باشید چه در بازی، هم‌تیمی هاتون صداتون رو خواهند شنید.

روشن کردن صدای میکروفون در لابی

با چت صوتی در لابی پابجی، می‌تونید هماهنگی تیمی خودتون رو افزایش بدید و با دیگر بازیکنان هم ارتباط بگیرید. برای فعال کردن این گزینه باید پس از پیوستن به یک تیم یا پیوستن بازیکنی به شما، در لابی سمت راست روی آیکن میکروفون کلیک/لمس کنید تا میکروفون خاموش یا روشن بشه.

مشکلات صدای ویس چت در پابجی موبایل

برخی از کاربران در تنظیم کردن صدای ویس چت به مشکل می‌خورند، در ادامه برخی از پرسش‌های پرتکرار کاربران رو بررسی می‌کنیم و به آنها پاسخ میدیم. 

چرا صدا در پابجی موبایل وصل نمی‌شه؟

  1. فعال بودن ویس چت رو بررسی کنید: در فضای بازی یا لابی آیکن میکروفون رو بزنید و اونرو روی روشن بگذارید.
  2. مطمئن شوید که پابجی به میکروفون شما دسترسی داره: با باز کردن تنظیمات گوشی و رفتن به قسمت برنامه ها، پابجی رو پیدا کنید و بخش دسترسی‌ها/Permissions رو باز کنید و مطمئن شوید که دسترسی گزینه میکروفون روی روشن باشه.

همچنین بخوانید: چرا در بازی پابجی زود می‌میریم؟ +۵ استراتژی برای بیشتر زنده ماندن

پابجی موبایل، فراتر از انتظار با خرید یوسی!

آیا به دنبال راهی برای ارتقای تجربه بازی پابجی موبایل خود هستید؟ با خرید یوسی، واحد پول درون بازی پابجی، می‌توانید به دنیایی از ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز دسترسی پیدا کنید و بیش از پیش از پابجی موبایل لذت ببرید!

با داشتن یوسی می‌توانید:

  • به انواع گوناگون تفنگ، اسلحه و آیتم‌های قدرتمند دسترسی پیدا کنید و با برتری در میان بازیکنان دیگر، پیروز میدان شوید
  • ظاهر خود را در بازی با لباس‌ها و اسکین‌های ویژه بهبود بدید و از میان گزینه‌های بیشمار استایل دلخواهتان را انتخاب کنید

همین امروز یوسی بخرید و طعم واقعی لذت و هیجان را در پابجی موبایل تجربه کنید! ارزان ترین بسته‌های موجود یعنی 60 یوسی و 180 یوسی انتظار شما را می‌کشند!

آناهیتا

گیمر، دوستدار حیوانات و گل‌ها، عاشق ایران و ساکن کرج. این روزا که دنیای بازی ها از همیشه جذابتر و هیجان انگیز تره، من براتون از بازی که عاشقشم یعنی پابجی موبایل می‌نویسم.

تازه ترین نوشته های وبلاگ

تازه‌ترین‌ها

آخرین اخبار و آموزش پابجی را بخوانید

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

کالاف دیوتی موبایل یکی از پرهوادار ترین بازی‌های تیر اندازی و جنگ در دنیای موبایل است که با گرافیک باکیفیت، گیم‌پلی پرسرعت و هیجان‌انگیز و حالت‌های بازی گوناگون، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان آورده است. در این راهنما به بررسی جامع این بازی محبوب می‌پردازیم و به پرسش‌هایی همچون تاریخچه، ویژگی‌ها، نحوه بازی و نکات مهم برای موفقیت در آن پاسخ داده خواهیم داد.

 حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

هیچ پلیری دوست نداره با چیزی به اسم لگ و کند شدن بازی روبرو بشه و این موضوع برای هر گیمری حکم کابوس رو داره! ما در این راهنما به دلایل کند و لگی شدن و یا بسته شدن خودکار پابجی موبایل می‌پردازیم و در پایان چند راهکار برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

با بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل آشنا شوید و در میدان نبرد و شرایط جنگی متفاوت اسلحه مناسبی از میان سلاح های دوربرد، کوتاه برد و اتوماتیک انتخاب کنید

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

کندن و سوراخ کردن زمین در بازی پابجی موبایل در به روز رسانی ۲۹.۱ ارائه شد، ازیکن می‌تواند با پرتاب نارنجک یا بمب و یا ترکاندن وسایل نقلیه در زمین سوراخ ایجاد کرده و از آن استفاده استراتژیک کند