چرا در بازی پابجی زود می‌میریم؟ +۵ استراتژی برای بیشتر زنده ماندن

قطعا برای شما هم سوال شده که چرا توی بازی پابجی موبایل زود میمیرین و شانستونو برای برنده شدن از دست میدین، پاسخ کوتاه به این پرسش رو میشه اینطور گفت: به بازی مسلط نیستید و یا اینترنت خوبی ندارید و سرعتتون پایینه یا شایدم بدون استراتژی بازی می‌کنید.
چرا در بازی پابجی زود می‌میریم؟ +۵ استراتژی برای بیشتر زنده ماندن

پابجی موبایل یک بازی آنلاین و ریل تایم است که بازیکنان در گروه‌های چهار نفره با یکدیگر به صورت خودکار و یا از پیش مشخص شده تیم شده و به بازی کردن می‌پردازند. آخرین کسی که از میان ۱۰۰ که نسبت به بزرگی مپ می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد زنده بماند پیروز میدان خواهد شد.

اما زنده ماندن در این میدان که پر است از بازیکنانی از سراسر جهان با میزان حرفه‌ای بودن متفاوت از تازه کار تا بازیکنان گاد و بسیار حرفه‌ای کار ساده ای نیست و بازیکنان همواره این پرسش را دارند که چرا زود میمیریم و فرصت بیشتر بازی کردن را از دست می‌دهیم.

استراتژی بازی پابجی موبایل

دلایل اصلی زود مردن در بازی پابجی موبایل

دلایل بسیاری می‌تواند بخشی از علت یا حتی علت اصلی این باشد که چرا شما خیلی زود در پابجی می‌میرید، برای نمونه ممکن است در جای شلوغی فرود بیایید، یا سرعت اینترنت شما کند باشد و یا حتی ممکن است گوشی شما توانایی پردازشی لازم را برای اجرای درست و پرسرعت بازی نداشته باشد. البته چند دلیل دیگر نیز می‌تواند علت آن باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

استراتژی بازی مشخصی ندارید

پیروز شدن در میان عداد زیادی بازیکن حرفه‌ای و یا تازه کار نیازمند استراتژی است، بدون برنامه بازی کردن بدون برنامه حمله کردن و بدون برنامه حرکت کردن می‌تواند منجر به کشته شدن شما در بازی شود.

سعی کنید با بررسی درست انمی ها، ساختمان‌ها و مکان‌هایی که می‌خواهید به آنها بروید تصمیم درستی بگیرید.

در جای شلوغی فرود می‌آیید

در آغاز بازی زمانی که باید از هواپیما پریده و با چتر خود برای آغاز بازی فرودایید بهتر است جای خلوت یا حداقل با شلوغی کمتری را انتخاب کنید برای مثال همه می‌دانند که قسمت اسکول در نقشه ارنگل جای بسیار شلوغی است و احتمال اینکه در آنجا فرود بیایید و زنده بمانید بسیار کم است.
بنابراین بهتر است در جای خلوت‌تری از زمین بازی فرود بیایید کمی اسلحه جمع کنید و سپس کم کم به ناطق پرجمعیت‌تر نقشه برای بازی پرهیجان‌تر نزدیک‌تر شوید.

سرعت اینترنت شما کند است

همونطور که گفتیم پابجی یک بازی آنلاین است که نیازمندی اصلی آن سرعت اینترنت خوب و یا حداقل معمولی است.
اگر سرعت اینترنت شما کند باشد ما دارای لگ و افت سرعت بارگزاری خواهید بود و در زمان رویارویی با دیگر بازیکنان حرکت آنها را نمی‌بینید و در نهایت به سادگی توسط آنها کشته خواهید شد.

البته این تنها نقطه منفی سرعت پایین نیست، اینترنت کند بر روی رجیستر شدن تیرهای شما در بازی پابجی نیز تاثیر منفی دارد و بر اساس تجربه پینگ بالای ۷۰ یا ۱۰۰ و بالاتر برای بازی کردن مناسب نمی‌باشد.

گوشی شما ضعیف است

با اینکه تنظیمات گرافیکی بسیار خوبی در بازی پابجی گذاشته شده تا حتی گوشی‌های رده پایین‌تر نیز امکان اجرای آن را داشته باشند، باز هم ممکن است گوشی شما به دلایل مختلف توانایی اجرای درست بازی را نداشته باشد و در نهایت دچار لگ یا کندی سرعت و یا بسته شدن بازی شوید.

اگر از اینکه گوشی شما امکان اجرای پابجی را دارد مطمئنید و همچنان بازی با لگ یا کندی یا بسته شدن روبرو می‌شود، باید به فکر انجام تنظیمات گرافیکی پابجی، بستن برنامه‌های باز و یا خالی کردن حافظه گوشی در صورت پر بودن بیاندیشید.

بصورت تیمی بازی نمی‌کنید

همان گونه که می‌دانید بازی پابجی افراد به صورت تیم‌های چهار نفره با یکدیگر مچ می‌شوند، اینکه هم تیمی‌های شما بازیکنان خوب یا بدی باشند را باید به شانس واگذار کرد اما به هر حال بازی کردن به همراه چند بازیکن دیگر رای شما امنیت بیشتری فراهم می‌آورد به ویژه اینکه اگر ناک شوید آنها می‌توانند شما را نجات دهند.

استراتژی پابجی

۵ استراتژی برای بیشتر زنده ماندن در پابجی

در بخش بالا چند دلیل اصلی اینکه چرا زود در بازی پابجی می‌میریم پرداختیم، اکنون زمان آن است که به چند استراتژی بازی برای بیشتر زنده ماندن بپردازیم.

البته باید به خاطر داشت که رعایت کردن دلایلی که در بالا گفته شد هم در بیشتر زنده ماندن شما در بازی تاثیر بسیاری دارد.

پیدا کردن و یا خرید کیت های درمانی

پس از رویارویی با دیگر بازیکنان و زخمی شدن شما به تجهیزات ۱۰ مانی نیاز خواهید داشت بنابراین به همراه داشتن آن به نوعی پیشگیری از زودتر کشته شدن در بازی است. تا جایی که می‌توانید هرچه بیشتر کیت درمانی فرست آید بردارید و همچنین از جلیقه ضد گلوله لول بالا نیز استفاده کنید.

بدون برنامه حمله نکنید

یکی از بزرگترین اشتباهات بازیکنان تازه کار و یا کسانی که بدون استراتژی بازی می‌کنند، حمله بدون بررسی و تجزیه تحلیل دشمنان است. پیش از اینکه حمله کنید یا به اصطلاح راش بدهید برای حداقل ۱۰ تا ۲۰ ثانیه دشمن را در نظر بگیرید  از اینکه تنها است یا به همراه تیم بازی می‌کند مطمئن شوید. با این روش خطر اینکه پس از ناک کردن یک دشمن، خیلی سریع کشته شوید بسیار کمتر می‌شود.

اسلحه مناسب خود را بدست بگیرید

هر پلیر پابجی اسلحه مورد علاقه خود را دارد برای مثال اسلحه مورد علاقه من AKM و M4A است که آسیب یا دمج بسیار بالایی دارند و به صورت تک تیر نیز عالی عمل می‌کنند. شما نیز بهتر است اسلحه مناسب زمین بازی خود را انتخاب کنید، برای مثال بهترین اسلحه برای بازی در مپ ارنگل ام فور و کلاش یا ای کی ام می‌باشد. البته در فاصله‌های نزدیک نیز می‌توان به خوبی از یوزی استفاده کرد.

اگر تنها هستید مخفی بمانید

اگر همتیمی‌هایتان همراهتان نیستند یا آنها را از دست داده‌اید، بهتر است چندان بی‌پروا حرکت نکرده و با احتیاط حرکت کنید چرا که یک تیم ۲ نفر یا بیشتر ه سادگی می‌توانند شما را ببینند و از بین ببرند. استتار کردن با استفاده از پوشش جنگلی که از دراپ به دست می‌آید نیز گزینه بسیار عالی برای مخفی ماندن از چشم دشمنان است.

از اسپری کردن پرهیز کنید

اسپری کردن یا تیر در کردن بدون نشانه گیری تولید صدا خواهد کرد و دیگر دشمنان مکان شما را خواهند فهمید بنابراین بهتر است به هیچ عنوان ‌دلیل گلوله‌ای شلیک نکنید.

سخن پایانی

بااینکه دلایل زود مردن در پابجی ه این فهرست قطع نمی‌شود اما تلاش کردیم بزرگ‌ترین دلایل که برای بیشتر کاربران ممکن است پیش آید را در این نوشته بیاوریم.
شما می‌تونید با رعایت دلایل زود کشته شدن که در آغاز و ۵ استراتژی بیشتر زنده ماندن که در پایان گفته شد در بازی پابجی بیشتر زنده مانده و شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.

البته فراموش نکنید که در این بازی برای زنده ماندن افزون بر مواردی که گفته شد به مقداری شانس نیز نیاز دارید. امیدواریم این نوشته برایتان سودمند باشد، همیشه به بازی و سرگرمی 🎮

آناهیتا

گیمر، دوستدار حیوانات و گل‌ها، عاشق ایران و ساکن کرج. این روزا که دنیای بازی ها از همیشه جذابتر و هیجان انگیز تره، من براتون از بازی که عاشقشم یعنی پابجی موبایل می‌نویسم.

تازه ترین نوشته های وبلاگ

تازه‌ترین‌ها

آخرین اخبار و آموزش پابجی را بخوانید

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

کالاف دیوتی موبایل یکی از پرهوادار ترین بازی‌های تیر اندازی و جنگ در دنیای موبایل است که با گرافیک باکیفیت، گیم‌پلی پرسرعت و هیجان‌انگیز و حالت‌های بازی گوناگون، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان آورده است. در این راهنما به بررسی جامع این بازی محبوب می‌پردازیم و به پرسش‌هایی همچون تاریخچه، ویژگی‌ها، نحوه بازی و نکات مهم برای موفقیت در آن پاسخ داده خواهیم داد.

 حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

هیچ پلیری دوست نداره با چیزی به اسم لگ و کند شدن بازی روبرو بشه و این موضوع برای هر گیمری حکم کابوس رو داره! ما در این راهنما به دلایل کند و لگی شدن و یا بسته شدن خودکار پابجی موبایل می‌پردازیم و در پایان چند راهکار برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

با بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل آشنا شوید و در میدان نبرد و شرایط جنگی متفاوت اسلحه مناسبی از میان سلاح های دوربرد، کوتاه برد و اتوماتیک انتخاب کنید

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

کندن و سوراخ کردن زمین در بازی پابجی موبایل در به روز رسانی ۲۹.۱ ارائه شد، ازیکن می‌تواند با پرتاب نارنجک یا بمب و یا ترکاندن وسایل نقلیه در زمین سوراخ ایجاد کرده و از آن استفاده استراتژیک کند