آموزش تغییر اکانت مهمان به اکانت همیشگی در پابجی موبایل

پابجی موبایل دارای دو حالت بازی است که یکی حالت مهمان و دیگری حالت اکانت ثبت شده است، در زمان نصب بازی اگر گزینه اکانت مهمان را زده باشید در بازی با یک سری محدودیت‌ها روبرو می‌شید برای رفع اون‌ها باید اکانت خودتون رو با یکی از پلتفرم‌های توییتر یا فیسبوک یا گیم سنتر اپل و یا گوگل پلی استور وصل کنید، انجام این کار باعث میشه امنیت اکانتتون بالاتر بره از ویژگی‌های بازی مثل درخواست ارسال کردن و خرید یوسی بهره‌مند شید
بروزرسانی:
آموزش تغییر اکانت مهمان به اکانت همیشگی در پابجی موبایل

تا حالا براتون سوال شده که چطور میشه اکانت مهمان یا Guest رو در پابجی به اکانت همیشگی و ثبت شده تبدیل کرد؟ محدودیت ها و کمبودهای اکانت مهمان در پابجی انقدر مهم و کلیدی هستند که هر بازیکنی باید این کارو انجام بده.

خیلی از بازیکنان می‌پرسن که چطور میشه اکانت مهمان رو به همیشگی و ثبت شده تبدیل کرد یا به بیان دیگه  اکانت رو به جیمیل، فیسبوک یا گیم سنتر آیفون یا پلی استور گوگل وصل کرد؟ اگه شمام همین پرسش رو دارین به جای درستی اومدین، ما اینجا می‌خوایم به این پرسش پاسخ بدیم و بگیم چرا همه بازیکنا باید که این کارو انجام بدن.

روش تغییر اکانت مهمان به اکانت ثبت شده

تبدیل کردن اکانت مهمان یا Guest به اکانت ثبت شده کار بسیار ساده‌ای هست. کافیه تنظیمات پابجی رو باز کنید، به بخش بیسیک (Basic) برید و از بالا روی دکمه مثبت رو لمس کنید و با یکی از گزینه‌ها وارد اکانت مربوطه بشید و اکانتتون رو برای همیشه حفظ کنید. از نظر گزینه‌های قابل استفاده هم خوشبختانه پابجی موبایل امکان متصل کردن اکانت با پلتفرم‌هایی گوگل پلی(جیمیل)، گیم سنتر اپل، توییتر و فیسبوک رو میده و می‌تونیداین کار رو به راحتی در گوشی اندروید و آیفون انجام بدید.

انجام این کار نه تنها امنیت اکانت شما را دوچندان می‌کنه و از پریدن اکانتتون جلوگیری می‌کنه بلکه امکان خرید یوسی و دنیایی از اسکین های شگفت انگیز درون بازی و همچنین بازی کردن به صورت تیمی رو هم به شما میده. بنابراین با انجام این کار دیگه نگران پریدن اکانتتون نخواهید بود.

چرا نباید با اکانت مهمان بازی کنیم

دلایل خیلی مهمی وجود داره که چرا نباید از اکانت مهمان استفاده کنیم و بهتره اکانتمون رو به همیشگی تبدیل کنیم، در ادامه به مهمترین این دلایل خواهیم پرداخت:

  1. امنیت پایین: امنیت اکانت‌های مهمان خیلی خیلی پایینه چون اکانت به هیچ پلتفرم بازی متصل نیست و اگر به هر دلیلی پابجی رو از گوشیتون پاک کنین اکانتتون با همه فعالیت هایی که داشتین هم پاک میشه
  2. عدم توانایی بازی تیمی و ارسال درخواست: با اکانت مهمان نمی‌تونید بازیکنان دیگه رو بعنوان دوست اد کنید و همچنین درخواست جوین یا پیوستن ارسال کنید
  3. عدم امکان خرید یوسی: یوسی (Unknown Cash) یا همون پول درون برنامه پابجی فقط برای اکانت‌های ثبت شده و همیشگی قابل خرید و استفاده هست و اکانت‌های مهمان امکان خرید و استفاده از یوسی رو ندارند

لذت بیشتر پابجی موبایل با بازیچه

حالا که یاد گرفتید چطور اکانت مهمان رو به اکانت همیشگی تبدیل کنید، ایده بدی نیست که با خرید یوسی از فروشگاه بازیچه و خرید محصولاتی مثل اسکین هایی که در پابجی دوست دارید از بازی کردن لذت بیشتری ببرید و از ویژگی جدید اکانت همیشگیتون بهره‌مند شید.
 

آناهیتا

گیمر، دوستدار حیوانات و گل‌ها، عاشق ایران و ساکن کرج. این روزا که دنیای بازی ها از همیشه جذابتر و هیجان انگیز تره، من براتون از بازی که عاشقشم یعنی پابجی موبایل می‌نویسم.

تازه ترین نوشته های وبلاگ

تازه‌ترین‌ها

آخرین اخبار و آموزش پابجی را بخوانید

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

همه چیز درباره کالاف دیوتی موبایل: بهترین بازی اکشن دنیای گوشی

کالاف دیوتی موبایل یکی از پرهوادار ترین بازی‌های تیر اندازی و جنگ در دنیای موبایل است که با گرافیک باکیفیت، گیم‌پلی پرسرعت و هیجان‌انگیز و حالت‌های بازی گوناگون، تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای کاربران گوشی‌های هوشمند به ارمغان آورده است. در این راهنما به بررسی جامع این بازی محبوب می‌پردازیم و به پرسش‌هایی همچون تاریخچه، ویژگی‌ها، نحوه بازی و نکات مهم برای موفقیت در آن پاسخ داده خواهیم داد.

 حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

حل مشکل کندی، لگ و بسته شدن پابجی موبایل + راهکار

هیچ پلیری دوست نداره با چیزی به اسم لگ و کند شدن بازی روبرو بشه و این موضوع برای هر گیمری حکم کابوس رو داره! ما در این راهنما به دلایل کند و لگی شدن و یا بسته شدن خودکار پابجی موبایل می‌پردازیم و در پایان چند راهکار برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

بهترین اسلحه‌ها برای پیروزی در پابجی موبایل

با بهترین اسلحه‌های پابجی موبایل آشنا شوید و در میدان نبرد و شرایط جنگی متفاوت اسلحه مناسبی از میان سلاح های دوربرد، کوتاه برد و اتوماتیک انتخاب کنید

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

ویژگی کندن چاله و سوراخ کردن زمین به پابجی افزوده شد

کندن و سوراخ کردن زمین در بازی پابجی موبایل در به روز رسانی ۲۹.۱ ارائه شد، ازیکن می‌تواند با پرتاب نارنجک یا بمب و یا ترکاندن وسایل نقلیه در زمین سوراخ ایجاد کرده و از آن استفاده استراتژیک کند